Pomoć i podrška

Proces naručivanja je brz i jednostavan:

1. Kliknite na proizvod kojeg želite kupiti;

2. Za svaki proizvod potrebno je kliknuti “DODAJ U KOŠARICU;”

3. Kod svakog dodavanja u košaricu sustav vam daje mogućnost da odaberete između pregleda košarice klikom na “POGLEDAJ KOŠARICU”(slika) ili možete nastaviti s kupnjom pa poslije pogledati košaricu;

4. Ako uđete u košaricu imate opciju “PRIMIJENI KUPON” (unesete kod za popust ako Vam je dodijeljen), opciju “AŽURIRAJ KOŠARICU” (mijenjanje količine proizvoda), te opciju “KRENI NA PLAĆANJE” ;

5. Ako pregledavate više stranica i proizvoda, košarica vam je uvijek dostupna u desnom gornjem uglu ;

6. Kad ste gotovi sa kupovinom, kliknite na gumb “PLAĆANJE” (ako ste na koraku 5) ili “KRENI NA PLAĆANJE” (ako ste na koraku 4);

7. Prilikom naručivanja možete se, ali i ne morate registrirati. Moguće je dovršiti narudžbu:
– kao gost (bez registracije) – trebate upisivati svoje podatke ili
– kao registrirani korisnik (ako ste česti kupac) – sustav pamti vaše ime i adresu kako ne biste morali svaki puta iznova upisivati podatke;

8. Slijedite jednostavan automatizirani proces dovršetka narudžbe:
– odaberite način plaćanja,
– pročitajte i prihvatite Uvjete kupnje ako se slažete s njima;

9. Kliknite na “NARUČITE” i sustav vam potvrđuje da je narudžba gotova, a na vašu e-mail adresu automatski stiže e-mail poruka s potvrdom naručenih proizvoda;

10. Pričekajte 24 h da vam djelatnici Dolet d.o.o. potvrde naručene proizvode i pošalju e-mail poruku s potvrdom. Ako ne primite poruku u roku 24 h, pregledajte neželjenu poštu ili nas kontaktirajte na shop@dolet.hr kako biste provjerili status narudžbe (radnim danom od 8 do 16h).

Korisnička podrška Dolet d.o.o. na raspolaganju vam je oko nedoumica i pitanja glede željenih proizvoda i kupnje u našoj internetskoj prodavaonici. Nemojte se ustručavati postaviti pitanje e-mail porukom na shop@dolet.hr ili telefonskim pozivom na broj 385 99 592 6961 koji je dostupan od ponedjeljka do petka između 8 i 16 sati.