Dostava
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda. Elektronički sustav DOLET web shop potom izdaje narudžbenicu na kojoj se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave. Trošak dostave je zasebno iskazan u košarici ispod cijene jednog ili više naručenih proizvoda.
Rok isporuke proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na području cijele Hrvatske je 3 radna dana od dana primitka novčane uplate Kupca na bankovni račun DOLET web shop, izuzev slučajeva u kojima naručenih proizvoda trenutno nema na skladištu DOLET web shop (narudžba proizvoda “na upit”); u tom slučaju Kupac će biti obavješten o roku isporuke proizvoda.
Proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Ako DOLET web shop nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, djelatnici DOLET web shop će kontaktirati Kupca telefonom ili e-mail porukom radi dogovora o zamjeni proizvoda ili otkazivanju naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi bit će isporučeni.
Trošak dostave naplaćuje se prilikom izračuna svih troškova narudžbe i prema tarifi dostavne službe. Svi proizvodi dostavljaju se dostavnom službom u roku 3 radna dana od primitka novčane uplate Kupca na račun Dolet d.o.o..
Naručena roba će biti složena i zapakirana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.
Naše proizvode dostavljamo u sve države članice EU.
Kad su artikli proizvedeni/pripremljeni, dobit ćete obavijest da su ušli u fazu transporta. Nakon toga, tranzitno vrijeme ovisi o zoni.
Troškovi dostave ovise o pojedinoj državi i vidljivi su u košarici te na predračunu i računu.
Želite li naručiti naše proizvode iz neke od europskih država izvan EU, molimo vas da nas kontaktirate e-mailom ( shop@dolet.hr ) kako biste saznali dostupne opcije naručivanja.
Narudžbe dostavljamo na kućnu adresu kupca. U rokove za uručenje ne računaju se:
1. dan prijama narudžbe;
2. vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese odabranog prodajnog mjesta;
3. vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje DOLET web shop ili našeg prijevoznika;
4. neradni dani i dani kada se ne obavlja dostava DOLET web shop narudžbi.
2.d – Povrat / reklamacija
U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti reklamaciju Dolet d.o.o. e-mailom, telefonski ili pismeno sukladno zakonskim uvjetima i rokovima.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena,
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja,
– isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja.
Dolet d.o.o. se obvezuje dati odgovor na prigovor u roku definiranom Zakonom o zaštiti potrošača.